luni, 16 august 2010

Cum sa faci bani pe net?

In ziua de azi toata lumea se intreaba cum sa faci bani pe net. Sa va spun cum am inceput eu. Am auzit de la un prieten cum ca s-ar fi lansat pe internet un site unde faci joburi si esti platit pentru ele. Am intrat si am facut cateva dupa care m-am lasat pentru o perioada pentru ca imi lua mult timp sa fac un job(stransesem 6 $). Dupa cateva zile m-am ambitionat si am inceput din nou doar ca sa ma conving daca primesc banii sau nu. Dupa ce am strans suma minima de payout am facut prima retragere si mi-a fost trimis PIN-ul acasa cu ajutorul caruia mi-am activat contul (dovada PIN-ului mai jos). Banii i-am retras in contul meu MoneyBookers si acestia mi-au facut conversia dolar-leu. De aici banii i-am retras pe cardul meu dupa ce  moneybookers si-a pastrat comisionul cuvenit (1,78 euro).
Joburile sunt simple si sunt platite cu sume intre 0.10 si 1,75$ in functie de complexitatea acestora. Cateva exemple de joburi : postati un comentariu pe youtube, scrieti un articol, postati pe blog, "like a page" pe facebook, faceti publicitate pe site-uri gen digg, twitter, stumbleupon s.a. . Aici va puteti inregistra.. Pentru orice informatii suplimentare puteti sa lasati comment si va voi raspunde.

Si daca inca mai aveti dubii in privinta platii am postat si dovada ca e un site pe care intr-adevar se plateste . 

Un comentariu: