vineri, 20 august 2010

Bancuri

 1.  O blondă se plimbă cu prietenul ei pe lângă o şosea circulată.
La un moment dat, tipul, fan Mercedes, îi zice:
- Uite un Mercedes Vito!
Blonda, lovită în sentiment, coace ce coace şi, la un moment dat, când vede un BMW, zice:
- Uite un BMW, boule!



2.  Vine soţul acasă şi-şi întreabă nevasta:
- Ce ai face dacă aş câştiga la Loto?
- Aş lua jumătate şi te-aş părăsi, răspunde soţia.
- Perfect, spune soţul. Am câştigat 12 dolari. Ia 6 şi dispari!



3.  O planetă trece pe lîngă planeta Pămînt şi o întreabă:
- Ce mai faci, soro? Nu te-am văzut de milioane de ani!
- Nu prea bine... Ştii... mi-au ieşit Homo Sapiens...
- Nu te îngrijora, o să treacă! Am avut şi eu!



4.  Un om fuge de nişte canibali, care după un timp îl prind şi unul dintre ei îi spune:
- Stai liniştit, noi suntem vegetarieni, mancăm numai mărul lui Adam!



5.  O blondă merge pe stradă cu maşina şi o ia pe contrasens. O opreşte un poliţist şi o întreabă:
- Ştiţi de ce v-am oprit?
La care blonda zice:
- Clar, vrei să ieşi cu mine!



6.  Un tanăr se prezintă la un mare patron, scoţianul John.
- Sunt maseur. Pentru 200 de lire pe lună sunt gata să vă masez dansatoarele.
- OK! Dacă aveţi banii la dumneavoastră puteţi începe.


    
Si nu putea sa lipseasca vestitul meu banc cu ursu' si iepurele :D 


Intr-o zi se intalnesc iepurasu si cu ursu. Ursu vrea sa se dea smecher in fata iepurasului cu noua sa masina:
− Hai iepurasule sa te fac o tura cu masina mea asta noua
− Bine ursule hai!
In timp ce mergeau cei doi in masina ursul ii zicea iepurasului:
− Bai iepurasule vezi prapastia aia?
− Da
− Faci pariu ca ma opresc la 20 de metri de ea?
− Du-te bha de aici ,nu cred.
Ia viteza ursul...100kmph....150kmph....200kmph...250kmph si reuseste sa se opreasca la 20m de prapastie.
− Ia zi iepurasule te-ai pisat pe tine?
− Mama da rau de tot
− Data viitoare opresc la 10 metri de prapastie
Du-te ba de aici , ai oprit tu la 20 da la 10 e prea de tot.
Din nou isi ia ursul viteza, ajunge la 260kmph si opreste la 10m de prapastie.
− Ia zi iepurasule te-ai pisat pe tine?
− Bha mie o frica de nu mai pot, da faci pariu ca yo opresc la 1m de prapastie?
− Hai bha ca nu ai cum...e imposibil.
Urca iepurasu la volan si incepe iepurasu: 100kmph....150kmph....200kmph....250kmph ajunge la 270 :
− Ia zi ursule te-ai pisat pe tine?
− Da bha da!
Ajunge la 280 si la 10 metrii de prapastie:
− Ursule te-ai pisat pe tine?
− Da bha da, rau de tot.
Ajunge la 300kmph si la 2 metrii de prapastie:
− Acu' poti sa te si caci ca nu ajung la frana!


Un comentariu:

  1. "Si nu putea sa lipseasca vestitul meu banc cu ursu' si iepurele :D "

    te caci in caldare cu bancul tau :))=)) il stie juma de Romanie 8->

    RăspundețiȘtergere